Bilen måtte på EU-kontroll. Mitt vanlige verksted hadde ferie, så jeg booket hos Møller. Etter at de «bekreftet» en helt annen dato enn jeg bestilte så var det like før jeg stilte i otta to uker for tidlig. Vel, dagen opprant og de fant selvfølgelig feil for mange tusenlapper: Noe med forstillinga, «rustet fast» skiltlys bak, samt diverse pærer måtte skiftes. Ville jeg booke time med en gang? – Nei takk, skift pærene og gi meg bilen. Jeg ringte og fikk komme innom mitt vanlige verksted uten time for å se hva denne forstillinga dreide seg om. «Ingenting» fant de fort ut, og godkjente bilen uten mer om og men. Skiltlysene tok jeg selv–jeg fant ikke spor av rust, men kanskje litt irr på kontaktene og plasten i glasset var noe morken rundt skruehullene. Det løste seg fint med litt epoxytyggis samt nye pærer fra biltema til 15,90.

Odometer: 215000